ImprezyPodroznicze.pl

Serwis prezentujący najciekawsze imprezy podróżnicze z całej Polski! Sprawdź! RSS

Wiesz coś o imprezie podróżniczej? Dodaj imprezę za darmo i bez rejestracji

Slajdowiska SKG - Andyjskim szlakiem

Kategoria: Slajdowiska
2016-06-01, Warszawa, Kampus Centralny UW, ul. Krakowskie Przedmieście 26, Stary BUW, sala 107, I piętro, godz. 20:00

Zapraszamy bardzo serdecznie na ostatnie w tym roku slajdowisko! Będzie to absolutna wisienka na torcie, ponieważ naszymi Gośćmi będą Klubowicze Studenckiego Klubu Górskiego, którzy przez pół roku podróżowali po Ameryce Południowej :)

W środę 1 czerwca spotykamy się o godz. 20:00 w w sali 107 na I piętrze dawnej Biblioteki Uniwersyteckiej na Kampusie Centralnym UW przy Krakowskim Przedmieściu.

JĘDREK WITKOWSKI i MIKOŁAJ BRZEZIŃSKI

opowiedzą nam o na pięknie i różnorodności najdłuższego pasma górskiego świata...

Slajdy pod tytułem

ANDYJSKIM SZLAKIEM

"Przez ostatnie miesiące podróżowaliśmy przez Amerykę Łacińską. Przez większą część na naszej wyprawy na horyzoncie za oknem majaczyły góry. Jechaliśmy wzdłuż najdłuższego łańcucha górskiego na świecie - ciągnących się przez ponad 9 000 km Andów.

Nasza podróż nie była zaawansowaną górską ekspedycją, nie zdobyliśmy najwyższej w obu Amerykach Aconcaguy ani innych najwyższych gór, ale nawet bez tego wróciliśmy zachwyceni ich pięknem i różnorodnością. Mamy nadzieję, że tym zachwytem uda nam się Was zarazić.

Opowiemy o górach na krańcu świata, czyli trekkingu po Ziemi Ognistej, o wędrówkach w Mekce wspinaczy, czyli wokół Cerro Torre, o zdobywaniu czynnego wulkanu na środku pustyni w Chile, o peruwiańskich górach, których wschodnie stoki schodzą aż do dżungli, o zdobywaniu peruwiańskiej Cordiliera Blanca. A zakończymy malowniczą niespodzianką z trochę innego klimatu.

Podzielimy się wrażeniami ze spokojnych spacerów w pięknych okolicznościach przyrody i trudach przełamywania własnych słabości, gdy po raz pierwszy przekroczyliśmy granicę 5 000, a potem też 6 000 m n.p.m."

Wydarzenie na fb https://web.facebook.com/events/253885941638331/

oraz na stronie SKG http://www.skg.uw.edu.pl/slajdowiska

Po pokazie nie uciekajcie od razu do domu - chodźcie z nami na ostatnie w tym roku akademickim poslajdowe piwo!